Stávající generace Nissanu Kicks je na trhu od roku 2018. Poměrně velké oblibě se těšila především varianta SR, která sice nedisponovala oslnivým výkonem, horší citlivostí řízení a nepříliš povedeným designem interiéru, všechny tyto neduhy však překonala celková efektivita vozu a především i velmi příjemná pořizovací cena.
Nový model je oproti stávajícímu po všech stránkách zlepšením
Podobně jako odcházející model pak bude i nový Nissan Kicks 2025 k dispozici ve výbavách S, SV a SR, přičemž u modelů SV a SR bude možné si připlatit za prémiovou výbavu. Ta bude zahrnovat například panoramatické střešní okno, kvalitnější reproduktory Bose, vyhřívání předních sedadel a volantu či dálkové startování motoru. Nissan tak ve svém novém SUV klade důraz na techniku, design a pohodlí zajištěné exkluzivní výbavou.
Již na první pohled lze říct, že nový Kicks po stránce vzhledu rozhodně překonal svého předchůdce. Celá konstrukce navzdory čistému a celistvému vzhledu poseta nejrůznějšími detaily, a to na pohled zvenčí i zevnitř. Designérům se tak rozhodně podařilo vytvořit vůz, který představuje rovnováhu mezi pokrokem, tradicí a do určité míry i hravostí.
Náhon na všechny čtyři kola i pokročilé bezpečnostní funkce
Nissan Kicks 2025 dostal do vínku také pohon všech kol, což je asi největší výkonnostní pokrok oproti stávajícímu modelu. O jízdní výkon se postará řadový čtyřválec o objemu 2,0 litru disponující automatickou převodovkou. Společnost Nissan navíc zlepšila i pocit bezpečí z jízdy, což dokazuje i certifikace Nissan Safety Shield 360. V rámci tohoto standardu tak ve voje nechybí automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, varování před mrtvým úhlem či hlídání opuštění jízdního pruhu. Modely Kicks S a SV budou standardně obsahovat adaptivní tempomat, varianta SR pak přidává i pokročilého asistenta Nissan ProPilot Assist, který není v Nissanu žádnou novinkou, ve vozech Kick však bude použit vůbec poprvé.
Interiér osloví především u nejdražšího modelu
Rovnováha mezi sofistikovaností a vkusem přechází z exteriéru i do interiéru. Uvnitř vozu tak najdeme zajímavé textury využívající barevný kontrast, díky čemuž je prostor vzdušný a moderní. I zde působí Kicks méně jako crossover a více jako kompaktní SUV. Materiály použité ve voze rozhodně nebudí laciný dojem – pohodlná sedadla Zero Gravity například rovnoměrně rozkládají váhu a tlak. Nejvyšší varianta nabídne již zmíněné reproduktory Bose Personal Plus zabudované v opěrkách hlavy. Nechybí ani dotyková obrazovka s přístupem do infotainmentu.
Nový Nissan Kicks 2025 se začne prodávat letos v létě, přičemž jeho cena bude nejspíš oznámena v nadcházejících týdnech. Dá se ale předpokládat, že bude výrazně dražší než u stávající verze, kde byla právě nízká cenovka jedním z největších lákadel. Pokud ale vezmeme v potaz, že nový Kick dostane poměrně velkou dávku vylepšení, možná se nakonec ukáže, že se v konečném důsledku jeho koupě vyplatí.